📣Dragilor, vă așteptăm cu drag să vă înscrieți la acest curs gratuit, pentru sportivi dar și pentru cei care își doresc să afle mai mult despre construirea unui brand personal.

Workshop-ul gratuit “Brandul unui sportiv” este organizat de Agenția Națională pentru Sport în parteneriat cu Academia de Studii Economice Bucuresti#TheRadaWay – Ionuț Rada și Edenia Foods și se va desfășura pe 25 septembrie 2024, între orele 11:00 și 14:00 (2 sesiuni, cu pauză de 20 minute), în Sala Amfiteatru a Comitetului Olimpic și Sportiv Român.

🗓Se adresează tinerilor sportivi de performanță, cu vârsta între 14 și 21 ani, care doresc să învețe cum își pot construi propriul brand și studenților cu specializarea în marketing care vor să afle cum pot contribui la construirea brandului unui sportiv.❗️

Locurile sunt limitate (100), prioritate având reprezentanții federațiilor sportive naționale implicate în organizarea evenimentelor SES din acest an (care au completat chestionarul pus anterior la dispoziție), în limita a 2 reprezentanți/federație. Înregistrarea se face prin completarea chestionarului alăturat, în ordinea înscrierii, în limita locurilor disponibile.

Obiectivul principal al workshop-ului este de a evidenția maniera în care poate fi construit în mod sustenabil brandul unui sportiv, atât pe baza rezultatelor sportive, cât și a personalității și acțiunilor individuale ale fiecăruia. Deși în România avem foarte multe rezultate remarcabile în numeroase sporturi, lipsește noțiunea de brand, astfel că prezentul workshop pune la aceeași masă persoanele ce pot face ca sportivul să devină un brand.

Speakeri:

🔸 @Mihaela Constantinescu , profesor de marketing sportiv, @ASE București;

🔸 Ionuț Rada, fost fotbalist profesionist, activ mentor sportiv, promotor al sportului și al valorilor asociate acestuia, inițiator al platorformei The Rada Way;

🔸 @Oana Stâncel fost sportiv de performanță, în prezent Director de Marketing Macromex creatorul brandului Edenia.

Veți avea ocazia de a afla care sunt dimensiunile brandului unui sportivde la 𝐂𝐨𝐧𝐟. 𝐮𝐧𝐢𝐯. 𝐝𝐫. 𝐌𝐢𝐡𝐚𝐞𝐥𝐚 𝐂𝐨𝐧𝐬𝐭𝐚𝐧𝐭𝐢𝐧𝐞𝐬𝐜𝐮, cadru universitar la Facultatea de Marketing, din Academia de Studii Economice București.

Cu un doctorat în “Marketing relațional în domeniul sportiv” și un postdoctorat în “Calitatea vieții și marketingul sportiv’, specializarea Mihaelei Constantinescu are un aport semnificativ în evidențierea modului în care marketingul aplicat în cadrul structurilor sportive poate contribui la creșterea calității vieții.

😃De asemenea, din anul 2015, este titularul cursului de Marketing Sportiv, la ASE, specializare ce i-a permis să îmbine dragostea pentru sport cu abilitățile academice și cele de business. Colaborarile cu multiple cluburi și organizații sportive i-au dat posibilitatea de a deschide acest drum al marketingului sportiv și pentru tinerii ei studenți, care azi fie se regăsesc în structurile sportive, fie au propriile business-uri în sport.👏

Veți avea ocazia de a afla informații valoroase chiar de la 𝐈𝐨𝐧𝐮𝐭̦ 𝐑𝐚𝐝𝐚, fost fotbalist profesionist, devenit, la finalul carierei competiționale, un activ mentor sportiv, promotor al sportului și al valorilor asociate acestuia.

Este inițiatorul unei platforme online – 𝐓𝐡𝐞 𝐑𝐚𝐝𝐚 𝐖𝐚𝐲 – unde militează pentru mișcare, ca mod de viață, precum și pentru principii sănătoase, disciplină și educație prin sport. Și-a construit o carieră frumoasă plecând de la dragostea pentru fotbal, pe care a susținut-o cu multă ambiție, muncă și disciplină. Aceleași valori îl ghidează și acum. Cariera sa de fotbalist a adunat evoluții la echipe românești puternice, cu participări în sferturile de finală ale Cupei UEFA, în UEFA Champions League, precum și titlul de campion național.

𝐎𝐚𝐧𝐚 𝐒𝐭𝐢̂𝐧𝐜𝐞𝐥, fost sportiv de performanță, în prezent Director de Marketing Macromex, creatorul brandului Edenia, va aduce perspectiva mediului de afaceri și va dezvălui celor prezenți ce caută un sponsor la un sportiv pentru a-l vedea ca un vector de imagine și a lua în considerare construirea unui parteneriat de imagine.

Agenda evenimentului

▪ Care sunt dimensiunile brandului unui sportiv?

▪ Cum poate face un sportiv să devină un brand? Studiu de caz: Ionuț Rada

▪ Ce caută un sponsor la un sportiv pentru a-l vedea ca un vector de imagine și a considera construirea unui parteneriat de imagine? Studiu de caz: brandul Edenia

▪ Case study: construirea brandului unui sportiv prezent în public la workshop

#TheRadaWay#BeActive#Edenia#ionutrada#sport#pasiune#brand

Fullscreen Mode
0
    0
    Coșul tău
    Coșul dvs.este golCumpară abonamente